7 januari 2012

Tufft

"- I samband med det hände det saker i min kropp, min fysik. Jag hade jättesvårt att gå en dag. Det kändes som jag var på en gungande båt. Jag visste inte vad det var. Jag trodde att symptomen berodde på ett brustet hjärta, säger Louise.
- Jag visste bara att jag blivit utbytt, jag förstod inte varför, jag visste ingenting. Jag trodde att jag hade världens lyckligaste och finaste äktenskap.
Ändå var det inte sjukdomen, utan känslan av att bli lämnad, som tog hårdast på sångerskan.
- Det är märkligt, det är svårt. Man kan inte jämföra smärtor men jag tror, just att bli lämnad, det var nog det värsta. Att bli utbytt, säger hon.
- Märkligt nog tog jag skilsmässan, eller uppbrottet, hårdare än min diagnos. Man tror att det ska vara det svåraste, men nej, skilsmässan var det tuffaste."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar