21 december 2011

6. Berätta om bloggarna du läser.

Jag har precis uppdaterat min blogglista, här är topp tio (utan inbördes ordning)
Oförnuft och känsla för att jag tycker hon är beundransvärd.
Lina på nya äventyr för att det är en kompis med en bedårande söt dotter
Fröken Stockholmare för att hon har många inspirerande inlägg
Ä I A gart för att hon är min största inspirationskälla, har två underbara barn och en man som är min klasskamrat
Ida Zäta för att det är en kompis från förr som nyss fått en liten dotter
Just about us... för att jag myser när jag läser om min gamla vän i södra Sverige
En bulle ur ugnen II för att hon fotograferar och skriver så fint
Matilda Salmén för att hon fotograferar och skriver så fint
Julias vita drömmar för att hon har ett fint hem och en webshop
martinapettersson för att det är min brorssons flickvän och för att hon skriver fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar