14 december 2011

För att jag inte kan sova

Matvanor:
Bästa maträtt? Fisksoppa
Bästa efterrätt? Chokladmoussetårta - mums!
Bästa dryck? Julmust
Hatdryck och maträtt? Coca cola cherry och kycklinglevergryta
Bästa alkoholdryck? Mojito och Pina Colada
Använder du smör på smörgåsen? Ja, folk blir chockade av mängden...
Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar
Bästa soppan? Fisk! Eller jordärtskocksoppa.
Favoritglass? Tycker inte så mycket om glass, men choklad.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Ca 500 kr
Har du mer skor än kläder? Nja, nej
Favoritplagg? Klänning
Favoritfärg på kläder? Vitt upptill, blått nedtill
Favoritfrisyr? Långt med lugg
Bästa mönster? Randigt
Bästa accessoar? Halsband, allt annat är bannlyst på mitt jobb
Underkläder? Bekvämt!
Hatplagg? Hårda jeans

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jobbar heltid på sjukhus
Vad vill du bli? Det jag är, men vidareutbildad inom geriatrik
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, helt och fullt
Är lönen viktigast? Nej verkligen inte, även om jag tycker det är synd att man inom mitt yrke inte tjänar mer

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Ja
Vart åker du helst på semester? Upplevelsesemester! Jag vill klättra i berg och träd. Det ska vara spännande. Och varmt. Men inte farligt.
Bästa klimatet? Jag tycker om de med fyra årstider, men annars tycker jag om sommaren.
Hemmafest eller krogen? Hemma! Men jag tycker inte det är roligt med fest alls just nu. Familjesammankomster helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar